poniedziałek, 7 marca 2016

Projekt LAB, czyli...

... współpraca z firmą Atnel polegająca na wykonaniu teł do poradników oraz krótkich animacji z nimi związanych.

Tak! Dzisiaj będzie ciekawie, ponieważ dzisiaj coś się będzie ruszać, para będzie buchać, a w kosmosie... ktoś się urwie?!

Pierwszy "TechLab", który wykonałam, muszę przyznać, był dla mnie czymś nowym. Dotychczas raczej nie zajmowałam się rysowaniem takich "czystych" teł. Wszelkie backgroundy w innych pracach, jakie tworzyłam były dla mnie strzałem w kolano. Wydawało mi się to dosyć trudne ze względu na perspektywę, oświetlenie, zachowanie przestrzeni na planach i generalnie... jakoś tak wywoływały one u mnie chęć wzięcia nóg za pas i ucieczki do Kambodży.
Ale, ale. Pojawiło się to nowe wyzwanie, wykonać ciekawy Lab jako tło do poradników Atnela. Zakasałam więc rękawy i dzielnie zaczęłam zaprzyjaźniać się z perspektywą i prostymi liniami.

Tak oto wyglądało moje pierwsze podejście:


Krótką animację tego tła możecie obejrzeć klikając na link, który umieszczę poniżej. Jest to odnośnik bezpośrednio do jednego z poradników. Animacja trwa kilkanaście sekund od samego początku ;)


WS2812 - Magic Led Part 09c

O ile ten pierwszy LAB wygląda jako niższe piętro jakiegoś statku kosmicznego, o tyle w podejściu drugim przenosimy się wyżej!



Wygląda fajniej, hm? Troszkę więcej światła, parę diodek tu i ówdzie, kosmos w tle i te odbicia... magia! I pomyśleć, że wcześniej robienie teł wydawało mi się takie straszne. Tymczasem kombinowanie z prostymi i zabawa detalami przysporzyły mi wiele frajdy.
A gdzie animacja, pytacie? Och, bardzo proszę ;) Tym razem nieco dłużej niż kilkanaście sekund. Zapraszam do oglądania:

ECLIPSE - START od A do Z

Jak wrażenia? Mam nadzieję, że się podobało ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz