środa, 9 marca 2016

Atnel inSpace

Atnel inSpace to kolejna część projektu dotyczącego poradników autorstwa Mirekk36, tym razem jednak nie będą to zwyczajne - niezwyczajne tła.

Dzisiaj mam dla Was dwie ciekawe czołówki! Tak, tak. Nie dosyć, że animowane, to jeszcze z fajnymi dźwiękami i kurczę dłuższe niż kilkanaście sekund! ;)

Pierwsza z nich to mój debiut, szczególnie, że naszą piękną planetę wykonałam i animowałam w Blenderze (eksportując sobie później animację do After Effecta, żeby móc złożyć z pozostałymi fragmentami). Zamarzyło mi się zrobić coś 3D i ciach, jak na pierwszy raz, myślę, że wyszło naprawdę fajnie.
Chociaż prawdziwa przygoda zaczyna się dopiero po chwili, kiedy trafiamy w kosmiczne przestworza pełne obłoczków... ale, ale! Sami zobaczcie:

Basic4Android kurs - part 06
P.S. 37:15 bardzo krótki finisz animacji ;)




Czołówka numer dwa... kto chce uzyskać "dostęp"? ;)

Ta animacja różni się od pierwszej, bo jakże by inaczej ;) Trochę z humorem, nawiązując do "technologii" z Ironmanów i innych zmechanizowanych super bohaterów, przekonajcie się sami!




A na deser deserów dwie graficzki wykonane również dla Atnela:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz